Shoppelishoppat!:)

Nåjåååå, for först ut till Nacka men hittade fan ingenting!
Helt sjukt!Var inte alls shoppingsugen...
Eller jag hittade två baslinnen på Gina, en svart och en vit.
Blev lite småless och så åkte vi iväg hemmåt igen..
Men snöade helt in på att jag ville ha nåt, så bad Toffie komma till Globen.

Det gjorde han, och vi hittade grejer! Mest jag, fast det var Toffifi som kom med alla förslag och grejer,
"Det här är ju snyggt om du har typ ett långt linne" osv osv osv..
Min lilla sötis!

Fotade litegrann :) med den sämsta kameran ever :P


Svarta & vita linnena.
Hårborttagningkräm och en fett snygg rosa Ed Hardy handväska ;b


Huvtröja och kjol från BikBok.
Hittade två hårband också, resten är Toffies,
örhängen och kallingar ;)


Jeans, leggings och ett bälte, allt från H&M,
bältet och jeansen valde Toffie:)

Och sen till det bästa!


Ett par asläckra stövlar man kan ha till allt, både till vardags och till fest:)

Det var väl allt vi fyndat idag tror jag :)
Imorn ska vi in till stan och kolla in Top Street Wear , för Toffie vill
ha lite nya t-shirts och mjukisar :)
Mjukisar hade ju inte suttit helt fel att ha själv heller, tror att jag ska inhandla ett
par själv och åt lillebror som fyller år snart :)

Nånå, nu ska jag lägga på lite kaffe, jag återkommer!:)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: brandy

vartfan hittade du skorna?? hur mkt?? VILL OXÅ HA!!! <3

2010-07-26 @ 21:46:45
URL: http://brandyinusa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe visst var dom läckra?:) Hittade dom på Din Sko i Globen för 549 spänn, men dom är fan värd vartenda litet öre! Blev kär så fort jag såg dom !:)



<3<3<3

2010-07-26 @ 22:28:47
Postat av: brandy

förstår de.. fan hade jag haft dom pengarna hade jag fan oxå köpt dom... AS SNYGGA!! helt avis.. synd att vi inte ha samma stl :(

2010-07-26 @ 22:38:11
URL: http://brandyinusa.blogg.se/
Postat av: Peka

Har du blitt miljonär eller :P

2010-07-26 @ 23:39:43
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0