Nu tar vi kväll!

Glidit i princip hela dan!
Plockade upp Pettersson också och han följde med ett tag.
Blev stoppade av snuten såklart.
Haha, dom gjorde det inte så snyggt, först ser vi när dom glider förbi statoil
och glor som fan och så svänger dom mot södra statoil, men gör en uballa
och åker tillbaka samma väg, dom glor som fan och till och med pekar på oss..

Nåväl, efter ett tag gled vi också iväg, då har dom ställt sig och väntat på oss :P
Så efter trafikljusen lägger dom på sirenerna och vi får stanna :D
Dom kollade körkortet och så fick jag blåsa...Toffe pratade dom med
hur länge som helst, ena snuten plockade på sig plasthandskar också?!?!?
Vad nu det var bra för ?
Frågade Pettersson om han hade leg och vem han var...
Kollade däcken svinnoga, och det visade sig att Toffe glömt kvar några dubbar
när han dubbat av däcken..

Vi var nära på att få böter...ja herregud, till råga på allt frågade ena damen om vi varit på
festivalen, jag hann inte ens svara för hon sa " Ja dig vet jag att jag såg"

Ja voi voi...lär ju inte vara sista gången man blir stannad.

Inte för att det gör något, vi har inget att dölja, men lite irriterande är det.

Ja men nu ska jag ge mig, har du läst ända hit får du en fet eloge :)

Nu ska jag mysa med min underbara älskling!!! :)
Hörs imorn!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0