Mätt och belåten!

Precis käkat lite pottibullar med bacon och sylt, grymt gott:)
Diskade upp middagsdisken och nu sitter jag här och tar det chill:)
Lagt på lite kaffe också för den delen.
Idag ska vi bara ta det lugnt, orkar fan inte hitta på något, får se till kvällen ifall
krafterna kommit tillbaka :P
Men blir nog bara en lugn hemmakväll ikväll :)

Imorn blir det däremot upp tidigt och ta bussen in till Nacka Forum och shoppa, jag har som hållt inne
lite med cashen, har sparat tills jag verkligen SKA shoppa ;)
Om det nu var nån som blev klokare av dom orden...vette tusan :P
Imorn blir det att shoppa iallafall :)

Toffie ligger och kikar Family Guy, jag sitter här och nöter..
Det är mulet ute, men det är varmt! Det är nice!

Jaja, ska glo runt lite, vi hörs sen !


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0