Längtar hem till byn!!!!

Plockat lite och vikt kläderna.
Jävlar det blir fort dammigt här! Så ska nog dammtorka lite också, och köra nåt varv
med dammsugaren, fast det får Toffie göra, jobbigt att dammsuga när man haltar:P

Längtar faktiskt hem till byn, känns knasigt att säga det, men det gör jag!
Lugnt och skönt i byn!
Oooh jaaa!
Ska bara ta det lugnt och mysa med mina katter när jag ankommer hem.
Mys!

Ja det blir som fullt hus här när dubbel E kommer, det blir dom, Alex, Thindra, Tjallo
och jag och Toffie, som tur är blir det ju bara en natt, så det ska nog gå bra.
Ahaja...jaja, ska hinka i mig lite mer kaffe och dammtorka lite.
Återkommer väl sen I guess.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0