La la la lala la.

Jag har en personlig assistent, han heter Toffe :)
hihiihihihi.
Han har servat mig ända sen klantarslet själv ramlade och slog upp knät,
men det är bara bra :)
Nu vet han vad jag gör för honom hemma i byn, varje dag, 24 timmar om dygnet
plus lite till ;) höhöhööhöhNä men skönt att man själv blir uppassad nångång faktiskt :)

Nåjo vi gör inte desto mer, glor tv i vanlig ordning.
Har kollat runt lite på nätet , smsat med Hanko och nu pratar jag med Brallis på
msn :)

Yeeeaah, finns väl inte så mycket mer att göra än att gå och nanna snart.
Hörs väl imorn.



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va du gnäller om ditt knä! no one cares. det e inte så att du har cancer precis!

2010-08-01 @ 07:19:32
Postat av: Kicki

Omg.

2010-08-01 @ 15:01:22
Postat av: brandy

JOOOO JAG BRYR MIG!!!!!!!!! SÅ TAGGA LÅNGT DIN HORUNGE!!!!!! :D i got your back Fisken ;)

2010-08-01 @ 15:11:24
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0