Kika lite film.

Nåjo.
Börjar nån nu på fyran som jag ska kika, sen blir det att joina min man i sängen.
Ska bli nice !
<3<3<3

Har egentligen inte desto mer på hjärtat men har ju uppdaterat så dåligt nu på senaste.

TarZan är här och myser, kan knappt skriva :P
Appropå DegiZ , så har han inte synts till, eller alla har sett honom , utom jag.
Visserligen har han en kompis nu, Toffie hade sett honom med en annan katt, så
ensam och övergiven verkar han inte vara iallafall...
Men känns hemskt att han varit borta nu i över en månad:(
Jag hoppas han vill komma hem snart, hem till oss, hem till sin bästa vän TarZan :)

Jaja, men ska dricka lite te och kika filmen, vi hörs nog imorn!
Om inte senare :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0