Ja voi herra.

Laddat upp lite bilder på FB, nu tänkte jag mysa lite med
min man i soffan :)
Sen ska vi duscha,  efter det ska jag prova mina nya underkläder älskling valt ut
åt mig ;) hihihihi

Har fyndat mycket fina stuffs under denna lilla tid, jag är nöjd.
Hehe. Toffie har också fyndat rätt bra grejer :)
Idag fyndade han ett fint halsband :)


Får se om Brallis och Jejj kommer förbi senare och säger hej åt oss:P
Hade vart trevligt och träffa den där Jejj :P Brallis pratar ju om honom 24/7;)
Men det är ju bara kul, kul och se när hon blir så där "puttinuttig" ;b hihihihi

Jaja, dricka lite mer kaffe och joina älskling!

Vi hörs!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: brandy

haha "puttinuttig" söt du e :P

HAHAHAHAHAHAHAHAHA orka att tjejen bakom dig försöker duka undan bilden :P

2010-07-28 @ 21:01:37
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0