Ja nå hej !

Tror inte jag orkar slänga in nå fler inlägg efter detta.
Jag ger upp för idag helt enkelt :P
Har inte kollat på filmen över huvudtaget, har varit helt inne i mitt korsord ;)

Alltså jag älskar verkligen mat, det gör jag, och kan säga att efter att jag fyllde tjugo
började det synas (har alltid varit pinnsmal) så alla mammor och alla andra också för den delen som sagt
att man brukar börja gå upp i vikt efter att man passerat tjugo har rätt.
Det syns att jag älskar mat, det gör det.
Ibland är jag inte så brydd, men för det mesta är jag det.
Men jag tänker fan inte sluta äta mat, kanske bara dra ner på det onyttiga.
Vilket verkar vara svårt :P Äh det löser sig, bara jag inte går upp i den viktklassen som
jag var i för typ fyra fem år sen...72jävla kilo! Nä då hade det gått för långt...
Jaja, vet inte ens varför jag skrev ner detta...
Men i min man och i Brallis sällskap känner jag mig FEEEEEEEEET och äcklig.
Hoff, lika börja träna :)

Nu ska jag fortsätta prata med min make som precis ringde<3



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0