Hemma i Rågsved.

Kom tillbaka hit hem till Tjallo för ett tag sen.
Jag och Brandy svullade lite rostbiff och pottisallad.
Mätta som grisar, nu sitter vi utslagna i soffan och glor tv :)
Tror bestämt att jag ska stänga ögonen en stund :P

Var förbi på Rusta, Jysk och H&M, Brallis jävla tält fanns fortfarande inte.
Jag köpte en deo och nagellacksborttagning, ingenting annat.
Kollade in på H&M men pallade fan inte kika på nåt, var och är helt slut i kroppen.
Ryggen och benen värker av alla dar man knallat hit och dit lite överallt :P
Får bli stan sen på torsdag när min make kommer :)

Nåväl, ska fortsätta glo lite tv, vi hörs senare :)



Mina pojkar! <3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0