Här ska det vara en rubrik.

For med PLU till OK för att inhandla lite batterier till klockan, så
ska väl hänga upp den här snart.
Håller på sy såna där grejsimojs vad det nu heter till dynorna jag köpte, men tror fan jag ger dynorna
till mamma, kan hon ha dom på sina solstolar eller nåt..

Passade inte riktigt att ha dom där dynorna på köksstolarna..
NÄ.

Mer då?
Blir en tidig kväll ikväll, upp sex imorn då vi ska glida till stan redan halv sju på morgonen,
besiktning serrni :)
Ska bli nice att få glida bil, när man vill osv osv :)



Började möblera här också, men pallade inte fortsätta, så ställde tillbaka det jag hann flytta..
Får väl se ut som ett rövhål tillsvidare :P
Nu vill jag ha en ny soffa, men har lovat att hålla mig tills efter semestern iallafall ;)
Haha, jag är den som ska ha allt på en gång ;b

Jaja, ska göra lite milkshake tror jag och gå ut på gården och ta en cigg :)
Ska bannemig få upp dom nya gardinerna i sovrummet också ! höhöhöhö



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0