Glor film!

Glor nån film på femman, den är ju inte så bra, men den får duga, för nu :b
Vi köpte två filmer på Ica också som vi ska se sen, eller ja iallafall jag:P
Toffie är ju grymt imponerad av Tjallos alla kanaler så han hänger nog
hellre i tvrummet och glor discovery channel :b
Min lilla pruttrumpa!<3<3<3

Försökt ladda upp nån bild nu nästan hela dan
, men det vill ju aldrig funka, så det får bli
nån annan gång.
Idag tänkte jag att jag skulle fota det jag köpt, men palla det, vem bryr sig om vad jag shoppat?
Heellooooee...

Nånå, kom inte med nåt vettigt nu heller, men ibland skriver jag ändå, höhöhöhöhöhöhöhöhö.

Vi hörs sen!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-25 @ 22:15:16
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0