^^ )

Jävla man käkar när man är bakis ;b Ja iallafall jag.
Mat är fan det bästa jag vet ! :D haha
Eller bakis och bakis, mest varit trött och seg.

Jag längtar som fan till vår bilresa vi ska göra!
Ska bli kul!Bara jag och Toffifi! :)
Hoppas att inget kommer emellan bara och vi måste stanna hemma..
Brukar ju vara så...men vi får hoppas på det bästa iallafall ! :)

Vi avbokade förresten den där plåtningen på The Studio som vi skulle på , den 9ejuli är lite för nära,
och när jag ringde och skulle ändra datum så fanns det inga lediga tider förrän i augusti och
då är vi nog inte kvar i söder.Nå men det kommer fler gånger, tack Elin iallafall för att du skrev mitt
namn och lämnade mitt nummer till dom :)

Nånå, nu ska jag fortsätta lösa lite korsord, sen ska vi ut på byn och leta kissen.
Vi hörs!


Mina pojkar ! :) <3<3<3

Adios amigos!På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0