Det blev den här rubriken.

Strykt gardiner och hängt upp dom :P
Okej, Dollar är bra, men inte deras gardiner !
Så vill ni ha raka fina gardiner, köp inte därifrån :P
När jag väl fått  upp gardinjävlarna ser jag att dom är snea som fan...
Har ju strykt dom och dragit åt dom lite, så det ser väl helt okej ut..
Men ändå....

Jävla tjat om gardinerna nu också :P

Nu är jag då helt färdig som artist!
Har pratat med Tina , Leo och Liam för idag iallafall :)
På morgonen imorn ses vi igen ;)
<3<3<3

Nånå, ska försöka få hem den där karln också:D
Börjar bli läggdags nu snart, haha, nä men vi ska och tanka PLU och
leta DegiZ, som btw måste ha nån form av bostad där vid skoaffären:P
Verre ringde tidigare och berättade att hon sett honom lubba över vägen.
Aw! Mitt barn, varför vill han inte komma hem ? ?

Jag återkommer inom kort.


Lillasyster & Storebror när vi var tre äpplen höga ;b <3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas att kissemissen snart kommer till rätta igen!

Håller tummarna. =)



2010-07-07 @ 12:13:04
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack! :) Det hoppas jag med !

2010-07-07 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0