Damen är hemma igen!

Kom hem i natt :) Liftade till byn, saknaden efter Toffe, katten och byn
blev för stor så jag orkade inte vara kvar i stan ;b

Fyfan vilken grymt värd festival!
Jag har haft så jävla kul! Inge tjafs eller bråk eller nåt.
Vi har bara varit fulla och glada :)
Dansat utav bara helvete ! :)
Precis som det ska vara !

Träffade Jerry från Sthlm, han hamnade här på nåt vis :P
Jävligt kul att träffa honom igen ! hehe.
Och så träffade jag Anki:), var roligt att se henne, grymt söt i sitt mörka hår :)
<3

Nä allt jag kan säga är att festivalen detta år ägde! :)
Tack Tina och tack till alla som gjorde den så förbannat rolig! :)
<3<3<3

Har lite bilder på telen, ska lägga in dom senare, sen har Tinko också massa pics ;)
Nu ska jag vila lite.
Hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0