Dåligt med bilder.

Men jag orkar fan aldrig fota, eller fota is jag väl, det är ju hela
den där processen och ladda upp dom i datorn osv som är jobbigt :P
Förhoppningsvis har jag några nya färska foton när jag
kommer hem från Sthlm ;)

Vet inte om jag kommer uppdatera desto mer, har ju ingen dator där, men
jag kan ju inte hålla mig, så lär nog logga in via mobilen och skriva nån rad ;)
Så helt utan inlägg kommer ni nog inte vara ;b

Imorn åker jag alltså, älskling ska vinka av mig på bussis, sen hämtar min älskade vän Tinko upp
mig från bussis i stan, vi ska ta nån fika och göra bort lite ärenden innan jag åker :)
Kramas lite också :P Kommer ju sakna min DörrMatta ! <3<3<3

Nu tänkte jag kolla packningen, sen färga brynen sen blir det dusch!
Jag återkommer nog sen :)


Nog kommer jag sakna byn lite ändå ;) Och älskling såklart! <3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Satt och tittade på bilden, funderade vars den var tagen..

Men jag tror nog att den är tagen vid renings verket,

eller? :o)



Är nog lite bybo ännu, när man känner igen platserna :o)



Ha de så mysigt i storstaden =)

2010-07-16 @ 08:29:36
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0