American History X.

Nåjo sitter och kikar den och nördar här lite då och då :P
Toffie gillar inte riktigt den här filmen så han ligger inne på rummet
och kollar "Farsan" för typ tionde gången :P

Nu är det grymt mycket bättre i benet, dock spricker såret upp hela jävla tiden och
läker igenom , börjar ångra mig nu att jag inte lät
dom skära i mig och sy igen hålhelvetet!
Äh!Värre har man faktiskt varit med om!

Tror jag börjar bli förkyld också, halsen värker åh de åh..
Det var som mest gnäll nu kände jag, äh vafan, ibland får man!

Hittade en till gammal bild :P


Några somrar sen här i Rågsved hos Tjallo :b

Kul och kolla gamla bilder, hittade bilden på min lunar :P
Haha, ja dom stänger som ner nu om en vecka :P
Coolt.Eller så inte. Minns hur poppis det var där för tio år sen typ...
Ja tiden går fort när man har roligt :D

Nå nu ska jag fortsätta här!

Vi hörs!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0