:P

Hoff skrev ett inlägg som försvann!
Måttligt less...

Iallafall...

Som svar på din kommentar Susanna:), kan jag berätta
att Norrland inte är på "landet".
Vi utgör en ganska stor del av Sverige så.
Vi har några städer där det händer lite mer, och några städer där
det är "dött".
Bland annat här i Kiruna :P

Vi har många "byar" här omkring som man kan kalla landet.
Men det betyder inte att vi mjölkar kossor hela dagarna.
Utan i byn kör vi skoter och är ute i naturen osv osv osv...

Vad jag tycker om er i söder?
Jag har väl inte så mkt åsikter egentligen..
Mer än att ni är ganska ovetande om saker och ting :P

Och sen att det finns två typer av sörlänningar, dom som älskar norrlänningar , och dom
som hatar norrlänningar :D

Well well, du får komma upp hit till Norrland nångång Susanna,
så du får, precis som du sa, en egen åsikt om Norrland :)



Nåväl, nu ska jag göra annat...
Vänta på Gullis.
Hörs sen.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Okej :) Jag är varken den som hatar eller älskar norrlänningar. Det spelar ingen roll vart man kommer ifrån, det har ingen betydelse. Däremot kan jag säga att jag älskar alla människor som har ett gott hjärta.

2010-01-23 @ 15:35:28
URL: http://susannalaitila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0