Oh lord!

Suttit och läst fjortisbloggar.
Haha, det bästa läste jag alldeles nyss

"Jag skulle iof personligen inte orka vara uppe i norrland så länge, det är ju på landet! Undra vad de gör om dagarna, typ mjölkar kossor!? EUW.. Jag skulle faktiskt aldrig kunna tänka mig vara där, jag åker faktiskt inte längre bort än Stockholm när det gäller Sverige!"


HAHAHAhahaHAHAHAHAH! :)

Ja man kan inte säga så mkt mer än att garva läppen av sig!
Hoff :)
Sån tur att man ska flytta söderut så man kan visa var skåpet ska stå ;)
Voi herra, vad fan får barnen lära sig i skolan nuförtiden???????


Nåjo...
Ska kolla filmen som börjar på femman nu halv :p
Hollywood Gigolo :P

Återkommer väl efter det :D



                                 PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är bara de att dom inte går i skolan ;D

2010-01-22 @ 22:22:36
Postat av: Kicki

Ja det är väl så....

2010-01-22 @ 23:33:32
Postat av: Susanna

Hehe, jag känner faktiskt igen mig i det inlägget som hon skrev. Norrland känns lite som 'landet' fastän man inte varit där. Det känns som en liten håla där det inte finns något att göra. Men man borde kanske åka upp dit någon gång så att man får en egen åsikt om det :) Vad tänker du om oss som bor neråt i landet?

2010-01-23 @ 14:24:10
URL: http://susannalaitila.devote.se
Postat av: Emma

HAHAH vilken jävla tattare som skrev det där. Snacka om kunskapsbrist!

2010-01-23 @ 18:11:20
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0