Kallt ute.

Eller inte så himla kallt, men enligt hunden Rally var det förjävla kallt!
För han vägrade gå en meter efter en liten stund :P
Så fick snällt gå in igen :P
Hehe.

Kollat tv hela natten, eller typ lite då och då :P
Somnade ju hela tiden och vaknade osv osv...

Ikväll väntar jag faktiskt på älskling, men tror inte han fixar skjuts, så
jag får väl vänta till imorn då ....:(
Saknar ju min lilla bajsnisse!

Verkar som att jag blev "frisk" utav medicinen...
Eller man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken!
Med min otur får jag väl nå andra typ av biverkningar av medicinen....
Gaaahh...

Jaja, tänkte hinka i mig nå koppar kaffe och sen diska åt min Gullis.
Hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0