Jahajaa!

Tillbaka igen :P

Har mått dåligt nu sen i julas.
I fredas började hela jävla kroppen att värka, plus att jag
började spy som en gris.
Åkte till akuten där dom först inte skulle ta emot mig..
Jag har iallafall fel på livmodern eller nåt sånt...
Mjoo....

Mår ännu dåligt då och då.
Vill spy och grejer.
Har fått nån medicin...får se då om man frisknar till.

Grymt jävla lessssss (i vanlig ordning) på läkarna i den här kommunen.
Jag har väntat på en underskrift nu i fyra månader.
Ännu inte fått det.
Så nu står jag HELT utan pengar.
Tack för det ungefär!

jaja.
Ska till Tuolla idag, och va med min Gullis!
<3<3<3

Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är det för medicin?

2010-01-19 @ 21:55:08
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det minns jag inte, det ska iaf göra min livmoder "frisk".

2010-01-19 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0