Jaaaaaaaaaaa....

Snart ska jag iväg och möta min Towis, sen blir det att fylla i tatueringen :P
Denna gång ska jag fan inte klösa på den!
Men jag älskar fan att klösa sår och grejer...så får se hur det slutar ;)

Saknar Gullis, det är jävla dags att komma hem nu din jävla Hasse!!!!
:D :D :D :D
<3<3<3<3<3

<3<3<3<3



Hoff och du också, börja fatta att du är inte helt jävla felfri själv!
Spelar ingen roll vad du ringer och ljuger och förnekar till min mamma,
hon har bara inte sett igenom dig än, men det har vi andra.
Så jävla snälla sluta ljug och hitta på saker!
Du har fan gått förlångt!!!!!!!!!!!!!!!
FATTA DET NÅNGÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hoff ...

Nä nu ska jag dra en rök sen möta towe<3 :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: emilia

Så här är det jag har inte ljugit ett skit! Jag har sagt som det är och sagt att detta får ha ett stopp nu har jag fått papper på att det blir rättegång så nu får jag mitt avklarat sen skiter jag i resten jag orkar inte medc massa skit! Sen det där som någon har sagt till micjke att jag tydligen sagt i förr går då pratade jag enbart med elin och mamma för jag var magsjuk oh låg hemma och sov!!! Så vem är det som ska ta och lägga ner det människan som ljuger till din bror kanske ska ta och lägga ner fäör detta blir bara värre och värre men men orkar inte bry mig nå mer.. Micke gör ALDRIG nå fel han gör rätt hela tiden fast det i rättsystemet är helt jävla FEL så har han tydligen ändå gjort rätt!!!!!!! Sluta loyssna på allt skit och ta det med personen i fråga,........ Egftersom skulle det vara sant att jag sagt en sådan sak som kom sist hade jag ju inte sagt det till den personen som sa det till micke utan till mina bästa vänner inte till någon liten skit i mina ögon! Nu får detta räcka låt mig vara ifred såp jag kan ta hand om mitt barn som hon förtjänar!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-14 @ 18:37:38
Postat av: Kicki

men på riktigt emilia.

LÄMNA MIN FAMILJ IFRED!

Ingen som har sagt att han heller är felfri men du förnekar ju till allt.

Du är en väldigt störd person.

Du behöver hjälp.

Och jag skiter fullständigt i hur du tar hand om ditt barn.

Och jag skiter fullständigt i hur du mår.

MAN MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR jävla snorunge.

polisen måste ha skrattat åt dina jävla anmälningar...men det är ju deras jobb att ta emot alla anmälningar. TYVÄRR!

2010-01-14 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0