Irriterad?

Lite smått.

Vaknade imorse, av att jag kände mig allmänt irriterad.
Och det är jag faktiskt.
Jag försöker att bli en bättre människa, jag försöker lämna allt sånt där
"skit" som hänt förut bakom mig.
Jag ska vara nykter ett år.
Jag ska sitta av mitt straff.
Sen ska jag gå vidare.
Men det är inte så jävla lätt när man utsätts för en sån där
"liten vagel som kliar i ögat".

Den här gången har jag verkligen inte gjort något.
Ändå blir jag indragen i något jag inte har ett skit med att göra.
Allt detta handlar om min bror, och visst jag försvarar honom,
för det han utsatts för är ju rena rama psykopatfasoner.
Han är inte heller felfri, det är ingen.

Men nån jävla måtta får det väl allt ta och va ? ? Eller ?

Varit på sjukan med Gullis, vi for förbi stan också och glodde på folk och drack kaffe ;)
Nu är vi i Tuolla igen och ska käka köttsoppa med klimp!
Det blir nice!! :)

Jaja återkommer väl :D


Btw, dom här skorna beställde jag igår ;)

Me like! :)


Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0