Hoff...

Sitter här hos Towis ännu, och väntar på att min man
ska hämta upp mig....
Jag är trött och hade behövt sova! :D haha!
Jaaa man börjar ju bli tant om inte annat :P

Tror jag ska hälsa på dubbel E imorn.
Sen ska jag och fylla i min tatuering, Towis kanske hakar på och glor :P

Sen till kvällen ska jag nog gå förbi min vän Tinko<3 och snacka lite skit ;)
<3

Nu den senaste månaden har jag känt mig osocial och tråkig.
Har inte orkat träffa någon eller orkat gå ut eller orkat göra något annat heller för den delen..
Får såna perioder ibland...
Men nu har det ju varit så mörkt och så jävla kallt ute också, så man har blivit lite deppad
bara av det ...

Men nu går vi ju mot ljusare tider :)
Härligt!

Ja nå inte vet jag desto mer...ska väl fortsätta vänta på degisen...


Ååååh jag vill ha tillbaka mitt långa hår jag engång hade!!!


Nu drraaaaarrrrr jag..
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0