Hej på er!

Märks på statistiken när jag börjat skriva igen :)
Kul! :)

Har sovit med mamsen, det ni!
Ja, jag är 24bast och sover ännu med mamma! :)

<3<3<3

Älskling ringde för en stund sen, känns konstigt att inte
ha sovit med honom i natt.
Tänk att man vänjer sig fort vid en människa.
<3<3<3

Jag har som funderat på lite grejer...
Det kommer nog ta iaf ett halvår innan jag kommer ner till Sthlm.
Dels pga mitt fängelsestraff och dels pga att älskling måste fixa
lite grejer innan man kan flytta ner.
Så funderar på att hyra en etta i byn tillsvidare :)
Fan, man går runt och mår dåligt när man inte har ett "eget" hem....
Bor förfan i en resväska ....inge skoj alls.

Jaja, det var det....
Mamsen ropar att jag måste koka kaffe,
så nu ska jag göra det.

Återkommer väl sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0