Hej och hå!

Kollat lite tv och sånt kuliiiiiiiigt.
Druckit kaffe som vanligt.
Mer än så har jag inte gjort nä.

Träffade förresten Eve och Peka med dom små på staden idag :)
Trevligt att ses ! :)
Det var ju som ett tag sen! Hehe.

Jo, Nina, du måste ringa mig, om du vill ha besök ;)
Jag kan inte ringa :( hhehe.



Åh gud vad jag saknar min man!
Helt sjukt!
Haha, idag kom jag och Gullis fram till att vi börjat "strunta" i hur vi klär oss osv..
Nu när vi skaffat oss
män.
Så det är fan sant vad alla säger...man bryr sig mindre om sitt utseende när man har en man.
Eller ??????Kanske bara är vi :P haha

Fan vi får skärpa oss Gullis! ;)

Nåväl...
Tror jag ska vila ryggen lite på soffan.....



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0