Godmorgon! Igen!

Som vanligt fick man ingen diagnos...
Togs iaf nya prover...
Blev måttligt less och tog en stödvila, och blåste på i tre timmar istället:)
Vilket var himla nice! :)

Nina, jag ska inte lägga ut kommentaren ;)
Hehe.
Jag förstår vad du vill ha sagt med det hela :)
<3

Sitter här och ser allmänt dum ut, kliar mig i skallen och funderar på vad fan jag ska skriva?!?!?
Inte en jävla susning!

Ska väl iväg igen med Towe och tatuera oss :)
Den här jävla gången ska jag göra klart EN iaf.

Pratat med Mims igår, och tack och lov hade allt gått bra och min
lilla knorr mådde bra! :) <3<3<3

Nåväl ska väl passa på att koka kaffe så mamsen har lite kaffe färdigt när hon vaknar upp ur sin dvala :)


VI HÖRS!

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0