Godafton!

Känner att bloggsuget kommit tillbaka nu :)
Grejen är ju bara den att jag inte vet vad jag ska skriva :P

Och du, ring inte till min mamma och låtsas precis som om ingenting har hänt.
Du har gjort ditt nu.
Du är inte välkommen här längre.


MimmiKnorr är i GBG för operation, tänker på dig gumman!
Jag älskar dig! :)
<3<3<3

Imorn tänkte jag gå och hälsa på min lilla söta Towis!<3
Var så länge sen vi sågs ju!


Och till veckan måste jag träffa Gullis också, fan nästan en månad sen vi var
med varann ju ! :P
Alldeles för länge!
Tinko<3 jag saknar dig också! Du får bjuda mig på kaffe nån dag ;)



Och Hanko också! :)
Du och jag har nog mycket att berätta till varandra ;)
<3<3<3

Nåjo...återkommer väl senare kanske...

Jag älskar dig Lars Kristoffer Fredriksson!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du, det har vi säkert :p

Fast säkert mest du för jag har inget liv,

Och då finns det inte så mkt att berätta xD Haha.

Och sen har man ju läst en del här på din blogg,

Och det ser ut som att du hade behövt ventilera dig till en viss Dr Hanko :D

Jag saknar ju för fan dig! <3

2010-01-11 @ 20:26:03
Postat av: Hannah

Jag glömde skriva namn och bloggadress..

Eller gjorde jag det? xD Haha

Kommer inte ihåg, men skit samma nu har jag iaf gjort det :p

2010-01-11 @ 20:27:39
URL: http://someotherguy.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag saknar dig också ju! :)

Men jag kan höra av mig imorn! ;)

Puss<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-11 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0