Försäkringskassan.

Finns det nån myndighet som är värre än dom?
Jo det kanske det finns, men det är fan alltid krångel med FK.
Börjar bli less.
Nåjo.

Nåjo men att snart åker jag alltså in.
Om det finns nån liten sate därute som vill posta brev till
mig får ni kontakta mig så får ni adressen :D haha.

Öh är det nån annan där ute som haft som jag ?
Svin ont i nedredelen av ryggen och i magen ?
Typ som ett bälte ??
Svinont...ska till läkarn på fredag...
Men man kan ju nästan gissa sig fram till en diagnos själv.
Typ ingen diagnos....

TarZan sitter här och glor, igår har han varit efter mig ända sen jag kom hem.
Han har sovit med mig och när jag varit upp och rökt så har han följt efter mig :D
Min lilla babu!


<3<3<3

Nåniin, nu ska jag dra en rök!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: .

har haft så en gång, då visade det sig att jag var gravid. rätt tidigt in i graviditeten, ca 4 veckor.

2010-01-12 @ 15:03:43
Postat av: Kicki

Ojdå. . .nå får se vad läkaren har att säga :)

2010-01-12 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0