-.

Har man ett jobb bör man väl sköta det också ?
Eller vad säger ni?
Börjar bli less på det här.
Jag gör ju mer jobb än vad själva myndighetsgrejsimojsen gör!
Egentligen jag som borde ha deras lön!

JA JAG VET att det var ett jävla gnäll från min sida,
men man blir ju måttligt jävla less.
Fan gjort allt jag kunnat i fyra månader, men ändå händer ingenting.
VAD FAN KRÄVS FÖR ATT DOM SKA BÖRJA FÖRSTÅ?

Vem lever utan pengar?

Kanske jag också ska starta en fond?

Hjälpa Kicki Fonden.

Folk säger att man inte blir lyckligare med pengar,
men JAG blir lyckligare av pengar, den som säger nåt annat
måste komma från planeten Mars eller nåt...inte fan vet jag!

HOFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte söka ett jobb på dessa 4 månader istället för att bara klaga?

2010-01-26 @ 03:53:23
Postat av: Kicki

Kanske för att jag är sjukskriven ärthjärna :)

2010-01-28 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0