AF

Jaaaaaaa sitter här med Hanko och dummar.
Passar på att skriva ett snabbt inlägg åt er ... :P

Öh istället för att jag ska skicka sms och sånt med
adressen till anstalten skriver jag ut den här.

Kristina Huru
Anstalten Ljustadalen
863 36 SUNDSBRUK


Nåjo, fick veta att jag åker först på söndag.
Lär nog inte bli fler uppdateringar iallafall
förrän jag kommit ut.
Nångång i början på april :P

Jaja.
Ska bli spännande, samtidigt är det inget jag ser framemot
och så är jag döööööönervös!
Äh..

NU SKA VI FIKA!

Ha det bra så länge och ta hand om er! :)
Det ska jag ! :P


'
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visa nu din rakade skalle..

2010-02-23 @ 18:48:19
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha neee jag har inga bilder :P

2010-02-23 @ 18:50:43
Postat av: Emma

Du har mobilkamera ;)

2010-02-25 @ 17:24:35
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha nä det har jag faktiskt inte :P

Äger bara en gammal samsung från stenåldern :D

2010-02-25 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0