Tycka synd om sig själv dag!

Sitter här igen, disken står och väntar och möglar typ, nä inte nu möglar kanske
men nästan,...
Kattlådan stinker ....kläder ligger runt hela lägenheten...
Gårdagens storhandling ligger på köksbordet....inte nu allt, men det mesta...
Jag orkar inte!
Och vart fan ska jag förvara allt? Alla jävla förvaringsutrymmen är fulla....
Hade behövt fler möbler...
I mellandagarna ska vi iallafall till Happis och köpa nya
däck, så då hämtar vi nog en hylla från IKEA som jag kollat på nu ett tag...
Sen skulle jag vilja ha en typ av sittmöbel i hallen under spegeln, med nå lådor som
man kan förvara saker i....
Nåt snyggt alltså....jooo

Så mycket jag vill just nu, men allt känns så bajsigt, så jag ska nog bara sitta här
och tycka synd om mig själv tills Toffie kommer, för då ska vi på mission;)

Köpte en reflexväst åt DegiZ så han inte ska bli påkörd när han springer ute,
kolla så sööööt!



TarZan var också rätt nyfiken på DegiZ nya plagg :D


Jojo, men nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hämta
en påtår!


På återseende!








Kommentarer
Postat av: Liten

Japp det är en av mina två odågor.

Läckert med reflexväst till katt =)

2010-12-16 @ 16:09:43
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Peka

Är det bara han som brukar vara ute?

2010-12-16 @ 22:14:42
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo , bara DegiZ som är utekatt :)

2010-12-16 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0