TACK SÅ HJÄRTLIGT!<3

Tack till alla som på något sätt kommit ihåg mig på min födelsedag idag :)
Det värmer gott i mitt hjärta ska ni veta! <3




Mamma ringde och sjöng imorse, pappa också, sötisar <3<3<3
Mommo G och svärmor kom förbi här tidigare också,
mommo hade gjort tårta :) Sen fick jag lite lotter och såna där
Keno och hästgrejer ni vet, lotto eller va fan det är :P
Lite cash, blommor och ett par varma tumhandskar fick jag också :)
Av älskling ska jag få ett par skor ;) <3
Ja just det, sen fick vi raketer som vi ska skjuta vid tolvslaget :)
Lillebror är också här och firar det nya året med oss, dock ska vi vara nyktra ,
känns mycket bättre så :)


Niklas och Toffe ska göra tacos idag, så det ska vi äta osv osv :)
Vi lär nog ha det mysigt och trevligt<3


Nånå, jag ska glo runt lite...hörs väl sen, vi fick låna svärmors dator över helgen så ;)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: M

Hej mitt lilla hjärta! <3 Har försökt ringa och gratta dig men din tele är avslagen? GRATTIS IALLAFALL! Pusskram, saknar dig! <3

2010-12-31 @ 16:47:16
URL: http://enmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0