Städtanten börjar bli trött.

Städtanten tar en längre paus nu, det snurrar i skallen och jag känner
mig päisä även fast jag bara druckit kaffe :P Höhöhöhö

Katterna är typ livrädda när jag har hållt på här, förutom DegiZ han har chillat :P
Fotade dom andra kissarnas gömställen också, men dom får ni se sen när jag hämtat
hem min gosse :)

Känns skönt att toan är klar iallafall :)
Eller det behövs nån hylla till schampo flaskorna
osv osv...ni får kika sen och ge förslag :)


Helt glömt bort att det är fredag också, som en helt vanlig dag...
Jo, eller ?

Äh., ska lägga igång en panna kaffe, sa jag inte det sist också ?
Men nu SKA jag göra det iallafall :)


Gammal bild, men här dricker jag också kaffe ;)


Ps. Jag lyssnar på P1!!Varför liksom?Ds.


Nå jag återkommer !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0