Spamkommentarer.

Ja inte vet jag, skrev till blogg.se, enligt dom är det bara spamkommentarer,
men vem vet vad som ligger bakom dom?
Typ elaka virus och skit...men enligt damen som svarade mig kunde
hon inte se att bloggen var smittad...
Hon undrade även vad som stod i kommentarerna, men vem minns det ?
Bara nåt nonsens på engelska är det enda jag snappat upp...


Fick en till kommentar när jag loggade in, som jag givetvis raderade..
Jag börjar fundera på om det är nån stackars sate där ute med lite till liv
som skickar ut dessa kommentarer...garanterat smittade med virus...
Finns ju några mongon att välja på ....


Äh...vi får se vad som sker...jag funderar på att göra en helt ny blogg till nästa år..
Men vi får se hur det blir med det med...


Nånå, nu ska jag invänta svärmor.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju en öppen blogg så alla i hela stora världen kan gå in o läsa och kommentera

2010-12-22 @ 16:07:32
Postat av: Kicki

Näääh?? Äre verkligen så `??

2010-12-22 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0