Ojdå...

Min blogg blev plötsligt populär =)


Inte gjort desto mer i vanlig ordning..mest snöat runt på nätet och kikat
lite Jack Sparrow emellanåt...
Skönt att bara ta det lugnt....med tanke på det som hänt den senaste tiden....


Egentligen har jag inte så mycket på hjärtat, men eftersom det är så många
som besöker denna sida, kan jag ju vara snäll och uppdatera lite grann iallafall.
Jag fyller år på fredag , dock har jag inte planerat in någonting...
Vet ni vad jag ska göra???
Säg inte festa, för det är jag ärligt talat inte sugen på.....äh det löser sig....


Jo nåjo, jag ska väl också börja ta kväll här snart, se klart filmen osv...
Hörs väl imorn I guess...


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: söpa

sipps ?

2010-12-29 @ 00:06:51
Postat av: Kicki

Sipps är inte så gott ;)

2010-12-29 @ 00:26:53
Postat av: vaaaaaaa

mäh

2010-12-29 @ 16:08:04
Postat av: Kicki

;b

2010-12-29 @ 16:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0