Jul ?

Alltså den här jäkla bloggen, jag vill, men jag vill ändå inte.
Jag är en konstig individ.
Igår var vi i Gve, jag , mommo och svärmor.
Handlade en del på Dollar..mest nödvändiga grejer så som tops och
ljus :p

Hittade en mössa på Eriksson Center...mer än så handlade jag inte...tror jag.
Näää..

Slog in julisar igår åt svärfar och svärmor, nu är det bara mamma och pappa kvar.
Mina bröder får min kärlek istället ;)
Älsklings julis är på OK ;) Ska hämta ut den här sen nångång...
Tyvärr är det ingen annan som får något av mig detta år.
Känns väl dumt kanske, men jag har inte köpt klappar på flera år
åt någon...var väl kanske på tiden nu då...
Iaf till våra föräldrar.
Jag gillar inte julen och jag anser att man kan älska någon utan att ge gåvor.
Riktig jul kommer jag inte fira förrän vi har bildat familj.
Julen är till för barnen.


Men iaf.,..för er intresserade så ska jag och Toffie "fira jul" här hemma hos oss
med Pettersson och Jimmy :)
Vi ska väl äta lite gott tillsammans och bara ha det allmänt trevligt.
Annorlunda, men säkert trevligt!
Knatar nog över till mommo också och tar en kopp kaffe eller två :)


Jeopppp........men nu ska jag fan städa


DegiZ gillar garn :) <3



PÅ ÅTERSEENDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0