Jag skiter i listan!

Jo fan !

Alltså jag pallar inte med den där månadslistan med olika kategorier..
Inte min grej, märkte jag...eller allt handlar nog bara om att idas, och jag ids verkligen
inte så jag kastar den i papperskorgen! Så att så är det!


Ja vad har vi gjort dom senaste dagarna?
Tinko var förbi en sväng i fredas och snackade :)
Sen for vi till Kalix efter att T slutat jobbet och köpte denna

En fet turbo till bilen så bilen ska gå snabbare :P


Har fått höra om den här jäkla turbo historian sen vi började jag och Toffie :P
Måttligt less vid detta laget, men men :P
Kul att han har nån hobby iallafall :)


I lördags umgicks vi med Lomvik och grabbarna , var ute och gled bil och sånt
trevligt :)

Igår sov vi fan till fem på dan, så igår var egentligen bara en slappardag, vi gjorde inte
ett skit, förutom att vi for på OK och köpte onyttigheter.
Sen kom Lomvik och John förbi och hälsade på ....jo...intressant va, verkligen.



Tror jag ska göra kycklinggryta idag...jo..ska ta ut ur frysen.
Vi hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0