Jag hatar rubriker.

Älskling for precis på jobbet, vi har druckit lite kaffe tillsammans
och myst på i form av lite pussar då och då :P hehe
Ibland saknar jag honom som fan när han är på jobbet! Hehe.
Min fisring! <3



Dom två yngsta katterna busar, DegiZ sover och SnooZan
är med svärmor :)
Där hon blir bortskämd som aldrig förr :)
Fispruttan gillar inte andra kissar så mycket :P
Hehe.


Har inte bara myst med Toffie idag, utan även med TarZanipoikka<3

<3<3<3


Nåt annat då ?
Vet inte så mycket i nuläget, ska väl posta brev här framåt dan,
gå förbi svärmor och kolla hur SnooZie har det osv.
Tänkte väl kanske börja måla också, blev ju inte av igår :P

Sa jag att jag fick låna två kataloger med bröllopsklänningar av svärmor?
Haha....inte lär vi gifta oss än iallafall...kanske om 40 år :D


Nä, jag ska försöka hitta på nåt nu :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0