Ibland hatar jag att vara "kvinna"!!!!

Ja ursäkta men det här med att vara tjej/flicka/kvinna kan ju vara
väldigt frusterande ibland.
Blöder (iaf jag) som grisar.

Just nu har jag tagit en paus (IGEN) , jag tuppar i princip av om jag inte tar pauser.
Järntabletter kanske ? Eller ?
Alltså får feta blodtrycksfall och världen försvinner runtomkring mig,...

Gaaah....körde nyss till AN också och förde kameran till Toffie som ska
dokumentera sitt turbo-projekt, alltså det kändes som att jag körde på fyllan,
fan farligt!!

Så mina bilder får ni se senare :)
Om ni nu vill det....är ju frågan...
Aldrig nån som kommenterar nåt heller :P

Jo ibland, tackar för dom :) <3 (Dom snälla såklart!)

Nå ska fortsätta här igen...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

JA! Ta järntabletter! Såg nåt program (doctors kanske?) att man verkligen behöver det om man blöder mycket. Jag blöder inte så jättemycket förutom första dagen så jag slipper som tur är.

2010-12-10 @ 17:15:10
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack Peka! Ska inhandla såna :) <3

2010-12-10 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0