Humöret sviktar lite smått....just nu..

Ja vi kan väl uppdatera medans man kan...

Fick ett roligt och trevligt samtal precis som piggade upp mig lite:)
En kär vän som jag träffade på kåken ringde och önskade mig
en god jul osv :)
Aw! Hon sa att jag brukar finnas i hennes tankar då och då...:)
Ja hon var faktiskt som en "extra mamma", pratade vett med mig,
lyssnade på mig när jag var ledsen, och lärde mig sticka
på massa nya sätt ;) hehe
<3



Har lite problem med min mage just nu, har ätit dåligt i flera månader och
igår när jag käkade tacos fick nog magen sig en rejäl chock.
Snacka om att jag haft kramper sen igår!
Det svider, och det krampar, jag kan inte gå helt upprätt...
Fick lite suppar av svärmor som har verkat lite iallafall, har käkat
soppa och förhoppningsvis blir jag bra snart...

Kom på igår att jag spenderade min förra födelsedag på sjukan, detta ska INTE ske
detta år!!!!



nånå...uppdaterar väl sen igen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0