Dag 1 - Presentera mig själv.

Är inte bra på presentationer, men jag ger det ett försök iallafall :P




Jag föddes på Uppsala universitetsjukhus den 31a december
1985 och döptes senare till Sofia Kristina Huru.
Flyttade upp till Kiruna när jag var ca 5-6 bast.

Idag är jag 24år gammal, om 30 dar är jag alltså 25.
Jag har en pojkvän vid namn Toffe och vi bor ihop
i byn Vittangi sju mil utanför Kiruna.
Tillsammans har vi även 4 katter som gillar att
busa och håra ner överallt :)

Har även två älskade bröder som heter Micke och Niklas, såg att det kommer
en dag då man ska skriva om sina syskon så jag sparar det till då :P
Mamma och pappa är skilda, och det fanns en föräldrakategori också, så
det kommer mer om dom sen,...

Jag älskar att pyssla, sticka, måla och köra bil.
Eftersom jag är arb.lös blir det mycket pyssel och sånt för min del,
jag är även duktig på att städa när jag verkligen vill, ibland går det
överstyr och jag kan städa osynliga fläckar :P haha

Jag är en tjej med skinn på näsan, visst är jag lite naiv ibland också,
men det är inte många som lyckats trampa ner mig så...
Jag säger vad jag tycker .

Jag missuppfattas jämt som dryg eller sur. Sån är jag inte.
Inte vad jag tycker iallafall, alla människor är väl sura eller dryga nångång?
Saken är den att jag är jääävligt blyg....när jag möter nya människor är
jag den tysta och säger inget i onödan, därför kan folk tro att jag är dryg.
I övrigt är jag faktiskt en snäll tjej, som gillar att skratta och ha roligt :)

Jag tar fram min dryga sida när det behövs ;) HeHeHe HeHeHeHe



Äh det här duger väl ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0