Avlångt inlägg, med inslag av massa städskit.

Skulle egentligen uppdaterat mer igår :P
Men jag fick besök av Emil J, även Lisso kom förbi
sen åkte vi ut och gled och tillslut
hämtade vi hem gossen från AN där han hållt på
bygga sitt jäkla grenrör till sin turbo...hehe..

Nåväl blev väckt av katterna, så nu sitter jag här.
Ska göra mig en panna kaffe och chilla lite :)

Har lite före och efterbilder från toan, vet inte om dom är så bra men :P


Ser ni på väggen? Massa
äckel! Fyfan vad jag skrubbat!!
Tur att vi ska få ny färg så vi kan måla om :)


Lite stök i handfatet :D


Fanns väl nån efterbild också :P


Skrubbade väggarna
som fan, så här blev resultatet,
alla fläckar gick inte bort,,,men men



Duschen ska visserligen
bytas ut, men tsv får
denna dusch funka.
jag tänkte lägga nån slags hylla på väggen
som man kan lägga alla
schampo flaskor och dylikt på :)



Och så tvättstället :D hahaha


Japp det var det, sen har jag några bilder på katterna när
dom gömt sig :P
Alla katter var som rädda när jag höll på härja i badrummet,
Don´t know why :P
Men dom lägger jag ut sen :)

Nåväl, nu ska jag göra det där kaffet :)
Hörs väl snart igen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0