5år kvar till 30! :(

Jag var tvungen att ringa mamma och fråga vad hon gjorde vid
denna tid för 25 år sen...hon jobbade!
Jag var beräknad den 30e, men ploppade ut 17 minuter i 10 på morgonen
därpå, alltså sista dagen på året..
Tog endast 4 timmar för mig att komma ut till den stora världen.

Ja herregud, jag är alltså 25 bast om två dagar, jag känner en fruktanvärd ångest, nu
är det fan bara fem år kvar till 30...hehe
Äh , alla har vi väl våra åldersnojjor?


Nånå, bilen har stått på tg ett tag nu, så ska klä på mig och gå och handla.
Tänkte griljera en liten skinka och göra lite annat smått och gott som
vi ska äta upp...jo...nää jag är inte less på julmat :P


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0