Stulna bilder :)


3 mongon :)<3


Min rövslickande DörrMatta!<3


Turturduvorna<3


BigAsses.com <3


Glenn och Tinko svamlar :)


Jag och Glenn, grymt roade :P


Tinko & jag, vad vi gör, det vet bara vi ;) <3





Nåjo det var några stycken, snodde dom från Tinkos FB, men om jag inte minns helt fel ska det finnas fler bilder ?
Visst Tinko ? :P Från baren och det ?;)

Sitter fortfarande här, och gör ingenting, orkade inte ens ta mig till sängen för att läsa,
har bara suttit här med mitt feta arsle.
Nutriletten där då ? Verkar gå segt fram...men den här veckan ska det börjas med det iallafall!
Vilken dag det nu blir vet jag inte, när jag orkar lyfta det här tunga bakstycket och göra nåt vettigt!
Verkar vara jäääävligt svårt iallafall!


Snacka om att man lessnar på sig själv ibland, Tina, du måste komma till byn
så jag inte känner mig helt ensam med det här bagaget ;) hihihihi

Nä, nog ska man väl orka gå ut och ta en rök iallafall ? :P

Hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi får slå vara bagage ihop, helst innan vi flyger neråt. Kan ju annars kosta extra haha

2010-08-30 @ 18:32:13
Postat av: Kicki

Hahaha precis ! ;) <3

2010-08-30 @ 20:14:08
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0