Slitet!

Var tvungen att väcka Toffie, annars hade han försovit sig.
Fick köra honom på jobbet, annars brukar han ta vespan, men när jag
ändå var vaken så :P
Sen måste jag hämta honom vid nio då hans jäkla frivårdare ska komma..
Måste hålla mig vaken tills det ....hur det nu kommer att gå...
Får ställa klockan ifall ögonlocken skulle bli tunga.
Jo.



Tarzan och Bebiz busar, Degiz har varit ute sen igår kväll, han brukar komma när han blir hungrig :)
Lite tråkigt är det ju när han aldrig är hemma, och när han är hemma gömmer
han sig oftast från dom andra två....kommer dom i närheten så fräser han..
Han är inte alls lik sig...ända sen jag hämtade hem honom från J har han varit svin skum, han har väl åkt
på stryk skulle jag tro ett antal gånger...efter alla fester som varit där så skulle det inte förvåna mig :(
Nåt tråkigt har han ju varit med om iallafall när han inte är sig själv...
Min kramsjuka kisse har blivit någon helt annan :(
Fiiifan!
Yeaaah yeah, lär väl bli ett jävla liv efter det här, men vem bryr ?
Inte jag, vet iallafall att han inte är sig själv längre...


Min trollunge!<3


Yeeeeeee, men nu ska jag glo lite i boken.
Höres.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0