,p0000000000 fffffffffffffffffffffffff+hhhhhhhhhhhhhhhhhhhf.

Ja Peka, dom där dresserna är nog grymt sköna!
Fast dom var lite väl dyra tycker jag :P Spenderar hellre pengarna på skor
då isåfall :P
Fast det kommer garanterat komma kopior som är billigare :b


Yeeeaah, nog om det.
Slurprar i mig kaffe och glor runt , som alltid :)
Ska nog ta mig en dusch här snart också....
Försöker få upp min man också, men han lär nog sova nån timme till :D


Har även hunnit janka med Dörris<3. Alltid lika trevligt, och snart får vi ses igen!
Det kommer bli fett nice ! :)
<3<3<3


Yaaoo..men ska glo vidare på dom där jäkla dressarna :P Dom var ju roliga :D


Rubriken skrevs av Bebiz<3





PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0