Men bäst du sätter dig.

Pratat med min älskade vän<3
Ja alltså, jag beundrar dig för att du orkat stå ut med den här jävla skiten i flera år nu.
Själv börjar jag tröttna grymt mycket efter 2 år.
Snacka om att folk borde börja bete sig...ta sitt ansvar och växa upp.
Men det lär väl hända när grisar kan flyga.

Yeeeaah, nu ska jag väl försöka sova en stund iallafall, inte så länge så man
kan somna ikväll, men lite iaf :P
Och appropå det så ska jag på Apoteket idag och hämta ut min receptbelagda medicin så jag kan sova :b
Verkar störa folk att man äter mediciner. Det är ju bara psykfall och mentalfall som äter mediciner.
Eller hur min rövslickande Dörrmatta? ;b

Haha, ja snacka om att vara iq-befriad.


Nåjo, men vi hörs sen!
Nu ska jag drömma om min "minderåriga" pojkvän!!!!:P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara bita i det sura äpplet, det är ju för pojkarnas skull :) <3

Jaa absolut, vi mentalfall får hålla ihop mot dessa "normala" icket besatta mongona ;)

2010-08-31 @ 11:40:15
Postat av: Kicki

Just precis ;b

2010-08-31 @ 17:04:57
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Li

Hehe, ja då räknas väl jag också till ett av psykfallen då :) Och ca 50% till av sveriges befolkning. Vilka människor det finns alltså..undra vilka som är sjukast? Vi som faktiskt inser att vi har problem och gör något åt dom eller de som är riktigt jävla dum i huvet men vägrar inse det.. :D Kram

2010-08-31 @ 19:15:59
Postat av: Kicki

Välkommen in i gänget Li! ;)

2010-08-31 @ 19:34:52
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0