Lite små trött.

Yeps, känner mig små sömning, sov ju inte speciellt mkt i natt så ..
Äh får bli en tidig kväll ikväll istället :)
Och det blir att få lägga sig samtidigt som älskling också, imorn är han nämligen ledig :) wieee!
Naaaw!Gubben hade drömt i natt att vi fick tvillingpojkar, och att han hade gråtit av lycka, han till och med vaknade under natten med tårar i ögonen !!Aww! Min lilla fisrumpa!<3<3<3





Jag har allt man möjligtvis kan göra inom städning idag, nu har jag inget kvar att göra!
Känns surt, jag är ju på g nu :P höhöhö.
Fortsatte med stickningen men känns ändå som att jag vill göra nåt annat.
Nästa vecka ska jag börja med fondväggen iallafall, så då har man nåt att göra...

Yes så är det!

Nånå, ska fortsätta med min stickning.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0