Lite att göra...!

Är för mörkt ute för att jag ska våga gå själv, inte nu för att jag tror
att desto mer kan hända här i byn , men ändå :b
Små nojjig för mörkret har jag alltid varit.

Nå istället, klickade jag mig in på Have2have, funderar starkt på att beställa
hem ett par stövlar, dom var asråa!
Men eftersom vi har gemensam ekonomi måste jag fjäska för Toffie lite ;b hahaha
Eller så beställer jag dom utan hans vetskap ;) hihihihihi

Nää men att man ser ju vad som sker...måste ju börja skärpa mig med att hålla på beställa
hem skor varenda gång jag känner mig less och uttråkad :P
Men är skor ens liv så :)


Jaja nu ska jag mysa lite med Degiz som för tillfället är inne.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: ia

Jag är alltid ute och går när det är mörkt, på elljusspåret! :) det är ju så mysigt att vara ute och gå när det är mörkt.. men sen har jag en galen hund med mig också så jag tror inte att nån hade vågat hoppa på mig ;) haha. Vi kan ta en promenad när jag kommer till byn nångång! :D

2010-08-31 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0