Jag & mina katter <3

Fixade biffen med datorn :P Man kanske skulle bli datatekniker?
HAHA, eller så inte !
Var ut på gården nyss och lekte lite med Degiz, så söt min lilla kissebajsrumpa!:)

Tog en bild här tidigare också, när Tarzan sitter inne på fönsterbrädan och kikar ut
på Degiz:P


Och fotot där bredvid är på mig när jag gick sista året
på gymnasiet :P
Min man skulle prompt ha den inramad och på fönsterbrädan i sovrummet :P
Är han inte söt så säg!;b Min älskade Toffie!<3

Annars så sitter jag på soffan och stickar lite, glor tv och drar i mig några kakor då och då ;)
Höhö.
Nåjaaa...Tinko fel av dig och skaffa tillbaka den där luren så man får tag i dig!
Jag kommer inte till stan annars !! ;) hahhahaihihihhhöhö

Nånå, ska fortsätta här, vi hörs väl senare! :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Saknar dig!!! <3<3<3<3<3<3

2010-08-13 @ 00:06:08
URL: http://someotherguy.blogg.se/
Postat av: Kicki

Saknar dig också Hannah!! <3<3<3

2010-08-13 @ 10:15:41
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0